A repüléshez nem csak repülőgép kell. Elsősorban kell egy jól működő, lelkes csapat. Ha ez megvan, akkor kell repülőtér. Ha ez is megvan, akkor kell infrastruktúra. Hangárok, épületek, oktatótermek. És utána jöhetnek a repülőgépek és az egyéb repülő üzemet támogató technikák. Nézelődjetek kedvetekre, csodálatos és "csoda" dolgokat fogtok találni a képeken.

Vitorlázó repülőgépek

SZD-48 "Jantar std. 2" HA-4401 "TF"

kép 1 / 14

Lengyel építésű, műanyag, FAI standard osztályú teljesítmény vitorlázó repülőgép. Legjobb siklószám: 38 Szárny fesztáv: 15 m Maximális felszállósúly: 535 kg Szárnyban elhelyezhető vízballaszt: 150 l

Repülő üzemet kiszolgáló technikák

Herkules H-4 Csörlőaggregátor

kép 2 / 3

Ezzel a szerkezettel juttatjuk levegőbe, azaz csőröljük fel a vitorlázó repülőgépeket. V8 Tátra diesel motor a szerkezet szíve. A csőrléshez használt kötél műanyag, 4 mm vastagságú Dyneema, 2x1100 m hosszú, két oldali dobon tárolva. Jó körülmények között a csörlési magasság meghaladja a 400 m-t